skämt :)

När du har läst komentera om vilken som var bäst!

Bellman promenerade i parken och kände att han började bli skitnödig. Han drog ner byxorna och satte sig på en papperskorg. Då kom en polis fram och sa:
- Här får du inte sitta och skita! Nästa gång åker du in i finkan!
Men bellman kunde inte hålla sig, så han smög iväg till nästa papperskorg. Då kom samma polis och körde bort honom igen. Tredje gången tog polisen fast bellman och tog honom till polisstationen. Polischefen förhörde bellman och frågade:
- Vad jobbar din pappa med?
- Frisör, svarade Bellman.
- Vad är din mamma?
- Sömmerska.
- Vad är du själv då?
- Fortfarande skitnödig!


Det var en tysk, en ryss och Bellman som flög i ett flygplan. Plötsligt fick de motorhaveri och var tvungna att slänga av några saker som tyngde planet. Tysken slängde ner ett bananskal och ryssen hittade en äppelskrutt som han hivade ut. Men Bellman, han slängde ner en atombomb. Den tog ju ändå så mycket plats.
Nere på marken stod två små pojkar och grät på torget. En dam kom oroad fram till honom och frågade:
- Varför gråter ni, små vänner? Ska inte ni vara i skolan så här dags?
- Jag halkade på ett bananskal, sa den ena.
- Och jag fick en äppelskrutt i huvudet! sa den andre.
En tredje pojke kom skrattandes förbi och sa:
- Och när jag fes så sprängdes hela skolan!


Bellman gick in i en bar där han såg en tysk köpa en whisky för 100 kr. Så sa bellman:
- Jag slår vad om 10kr att jag kan dricka din whisky utan att röra eller dricka med sugrör. Tysken sa:
- Kör till!
Bellman tog glaset och drack upp hela whiskyn. Då sa tysken:
- Hahaha, du rörde på glaset, ge mig 10kr.
Då sa bellman:
- Här har du 10kr och tack för en billig whisky.

En gång hade Bellman tappat sina glasögon och full som en gurka försökte han hitta dörren till sin bostad. Han ställde sig och knackade på en lyckstolpe. Då kom en polis och frågade vad han gjorde.
- Jag väntar på att någon ska öppna, sa Bellman.
- Hur kan du tro att någon bor där? sa polisen.
- Det lyser ju på övervåningen! sa Bellman!


Kommentarer
Postat av: özlem

den tredje, hahah :) <3

2009-04-18 @ 19:54:28
URL: http://turkburkens.blogg.se/
Postat av: Niklas Åkerström

Hahaha fett sköna ju!! =D

2009-04-27 @ 17:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0