roligt :d

Stjärntecken:
Lejon - jag kysste
Oxe ; Jag hånglade med
Jungfru ; Jag hade sex med
Fisk ; Jag hade en rejäl fajt med
Skorpion ; Jag sprang naken med
Skytte ; jag knullade
Vattenman ; jag mördade
Kräfta ; Jag knivhögg
Vädur ; Jag körde över
Tvilling ; jag misshandlade
Vågen ; jag Tog ett bett av
Stenbock ; Jag Slickade...

Första bokstaven i ditt förnamn:
A ; Paris Hilton
B ; Nicole Richie
C; Lidsay Lohan
D ; Min favoritkusin
E ; Datorn
F ; Michael Jackson
G ; Min mattelärare
H ; Min skrivbordslampa
I ; Victoria Silvstedt
J ; Steve Vonder
K ; Peter Siepen
L ; Jimmy boström
M ; Magnus Uggla
N ; Ozzy Osbourne
O ; Kelly Osbourne
P ; Peter Jöback
Q ; Henke Larsson
R ; Rod Stewart
S ; Ricki Lake
T ; Runar Sögaard
U ; Will Smith
V ; Tilde Fröling
W ; Stefan Holm

Vilken färg har dina trosor/kalsonger just nu ?
Gul ; För att jag äger världen!
Blå ; För att jag är så in i helvete sexig!
svart ; för att pappa tvingade mig!
Vit ; För att jag skulle kunna slippa skolan!
Grå ; För att jag skulle impa på min granne!
Brun; För att jag blir tänd av det!
Rosa ; För att jag är en bimbo!
Silver ; För att det är sånt jag brukar göra;
Guld ; För att jag slog vad med en kompis.
Röd ; för att jag tycker det är så hett!
Grön ; För att jag vill bli transvestit när jag blir vuxen.
Orange ; För att jag precis skrattade så jag kissade på mig.
Inga alls ; För att jag inte tror på ett liv efter detta.
Massa färger ; För att jag ville vara med i tv  


Mina svar
Stjärntecken oxe, jag hånglade med
Mitt förnamn börjar på, S Ricki Lake 
Vilken färg har du på trosorna, Rosa för jag är en bimbo (:

Kommentarer
Postat av: annahenriksson'

haha mitt blev :

jag hade sex med paris hilton för att kunna slippa skolan :D

2009-09-08 @ 18:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0