varma mackor (a)

Yes snart ska jag äta pappa
håller på att fixa han goooda varma mackor!
Snart är det idol final , vem hejar ni på? själv om jag ska
välja hejar jag nog på erik :d
Juste, mammas pojkar var slut igår bobby valde julia
tim valde moa och christian valde victoria ! men titta vad
jag läste att julia hade gjort när dom kom hem igen.. 


- Jag tyckte om Bobby jättemycket och när han kom hit och överraskade
mig blev jag jätteglad. Dock var jag helt oförberedd på det. Han förväntade
 sig att han skulle kunna bo hos mig, men vi lever i två HELT olika världar.
Jag har verkligen en fast vardag. Bobby däremot har ingen familj, jobb, bostad eller vardag i Stockholm. Han ansåg att det var självklart att han skulle få bo hos mig, och jag hade inte förväntat mig det.

 - När Bobby varit i Stockholm ett tag åkte han ner till Göteborg så vi sågs inte
 på en månad. Under den tiden träffade jag de här två killarna, och de sa jag till Bobby –
för att jag ville vara ärlig. Bobby blev jättearg, han blev sårad, hans manlighet sårades
och han blev besviken. Jag tror att det blev som en kulturkrock för Bobby.
För honom kanske det är ovanligt att man kan träffa flera på samma gång.
 I Sverige däremot är det helt andra regler och okej att göra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0