spoortcamp!

Hejhej, imorgon åker jag till
sportcamp! kommer vara där i en vecka !
Det är ett sportläger där man tränar och har massor med skoj ;d
Det jag vill säga är att jag kommer kanske blogga någon gång
på veckan för man kan få låna en dator! ;d
men förvänta er inte ett inlägg varje dag :p
Jag nås på mobilen, kommer sakna visa ! Som michelle som inte
åker, det kommer vara lite konstigt utan henne för hon har varit med alla andra år!
aja, ha det bra och hörs om en vecka!
kanske skriver ett inlägg på kvällen.

PUSSAR /Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

sabina & elsa då? ;s

2009-06-20 @ 20:49:24
Postat av: Anonym

dom var väl inte med varenda år? ;o

2009-06-20 @ 21:59:03
URL: http://sandrafi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag fattar att du kommer att sakna Micha ,hon är som syrra till dig !!!!!!så klart!!!!!!!!

2009-06-21 @ 10:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0