brandmän

Nu är jag hemma från skolan,
Men igentligen skulle jag ha slutat typ nu.
Men på våran sista  lektion gick branlarmet , och
branbilar kom. Hhaha, jag och sara d hade köpt en kladdkaka
så det första sara sa när hon hörde larmet va : TA MED KAKAN!
Men så sprang alla ut , och efter ett tag fick vi gå in och fortsätta med
våra lektioner. Men efter ett tag var det rök i korridoren! Så då fick vi fort
gå hem. Det läskigaste var att vi hade lektion på morgonen och vi kollade på
nyheter och då pratade dom om skol bränder!
Snart ska jag tillbaka och vaccinera med mor svininfluensan (om inte skolan
brann up )

Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men ofta man inte tänker på vår underbara kladdis, den e värdeful:O

Hahaha:P

2009-11-17 @ 15:16:50
URL: http://ssarita.blogg.se/
Postat av: sandra

thaha , såklart! :d

2009-11-17 @ 17:08:28
URL: http://sandrafi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0