tisdag

Shenare !
Idag är det inställd träning, för att p 95 har
match på VÅRAN tränings tid -.-
Men endå ganska bra , för jag måste plugga till tyska provet
imorgon :/ Nu har pappa anmält mej till Sportcamp 2010! :D
Och det är Simones första år, hon vill verkligen åka hoppas någon
i hennes lag också kommer det. Hände inte mycket i skolan idag, någon
spotade på sara d skåp!? Och så låste hon in nycklarna så hon har sina saker
i mitt skåp nu :p Annars är det alltid jag som har mina grejer i hennes skåp! thah
Nu lägger jag in en dagens.

Dagens humör: Ganska ledsen
Dagens frisyr: Utsläppt :d
Dagens smink: inget, skulle men var duktig
Dagens knäppaste: Vi böt om för jumpa å så blev det inget !
Dagens bästa: -
Dagens låt: typ, if tomorrow never comes , thah :d
Dagens kläder: linne, jens , kofta
Dagens längan: sova..
Dagens köp: sport lunch ;p
Dagens tv poggram : house (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0