15 saker ni kanske inte visste om mig..

1. Jag började på handboll för att jag var för tjock.
2. Jag har nästan aldrig ont.
3. Ibland tänker jag för mycket innan jag gör något.
4. Jag var en riktig killtjej när jag var liten
5. Jag vill inte bli vuxen
6. Jag hatar att sitta stilla för länge måste röra på mig
7. Jag gråter nästan alltid när något sorgligt händer på filmer
8. Innan jag börja på handboll var jag jätte blyg
9. Jag är nog världens största vinnarskalle även fast man ibland inte ser
det blir jag alltid lika sur när jag förlorar.
10. Jag har inget andra namn
11. förra sommaren slingade jag mitt hår och då blev det typ grått :o
12. Jag kan lösa en rubiks kub
13. Jag tycker det är kul att platta håret!
14. Jag kommer få numret 96 i haninge
15. Jag blir på bättre humör när det blir pannkakor till middag :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0