bildbomb

Bloggade ingenting igår så idag ska
ni få värsta bildbomberna från i Fredags och nästa inlägg får ni bilder från i Lördags! I fredags var jag med tjejerna vid rudan där vi badade och solade. Jag solade mitt knä som jag har haft i badage hela tiden men nu måste jag ha tejp på såren när jag solar. Nu har jag nästan ingen rand alls på knät. Men när vi va och badade hade vi bestämt att vi skulle tälta! Så på kvällen gick jag till Sara P där också Frida, Sara D och Cornelia var. Vi gick och köpte pizza och snaks på kvällen. Det var skitmysigt! Först kolade vi på sräckfilm (inte kul) haha, sen kollade vi på en komendi film så att vi inte skulle bli rädda. Efter filmern prtade vi och körde jag har aldig till 5 på morgonen. Efter det somnade jag. Haha, jag tror jag somnade först xd Här kommer bilderna! Men jag har tyvärr inga bilder från när vi tältade men dom kanske kommer sen!

kramar
HAHA!





bjuder lite xd














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0