hiss/diss


Diss
*Jag börjar med att dissa människor som sviker. Liksom allt man gjort
för den personen betyder kanske inte ett dugg för henne/honom så varför
ska man slösa sin tid på den personen?
*Andra dissen är att fotbolls VM är snart slut! Jag tycker det har varit jätte kul att kolla på det.
Och tänk er nästa VM är om 4år då är jag 18? :o

Hiss
* Jag tänker hissa Spanien. Vi pratade om det hemma och vi tycker
att Spanien har liksom allt. Varmt, fint språk, bra på sport, det är fint där och massor mer!
* Det andra jag hissar är Sportscamp! En av dom bästa veckorna på sommarlovet. Eller den bästa! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag tyckte oxå vm varsuper kul& ja kom oxå på att nästa vm kmr inte förs jag är 18:O

HAha:P

2010-07-07 @ 23:26:12
URL: http://ssarita.blogg.se/
Postat av: sandra

hahaha jag är tankeläsare igen? :)

2010-07-07 @ 23:29:36
URL: http://sandrafi.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0