Lördag

Hejhej!

Igår gjorde jag inte så mycket solade, spelade kub med alla i familjen, vi åkte
till bauhaus för mamma skulle köpa tujor och jag och pappa kollade på tapeter till
mitt rum! Vi hittde en jätte fin ska vissa sen. Men efter bauhaus åkte vi hem Pappa och
Mamma planterade tujorna och sen åt vi tacos och kollade på fotboll! Kl 22:30 ringde min moster
fråga om vi ville komma en stund för hennes gäster hade kommit från polen alltså 2st från våran släkt.
Så då gick vi dit och hade det mysigt sen gick vi hem kl 00:45 och sovde! Det blev en rolig dag. Här är bilderna därifrån :d
pappa vattnar
Min efterrätt muns!



hos min moster




dålig bild men våra glas med coola isbitar i


simone söt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0