bilder fran 3forsta dagarna

Hejsan!
Pappas data har ingen natverk sa far skriva fran min mormor.
Ska testa ladda bilder fran dom forsta dagarna men det kan ta ett tag :D



varan hytt pa baten!






jag och simone :)






Nar vi vantade pa mat pa baten xd


mums!



haha va glad jag blev


nar vi klev av fran baten akte vi pa fika i gdansk



Simone ar radd for hundar syns inte va?




mina kusiner


middag hos mormor



vi fiskade igar gissa vem som vann? Haha jag fick 11fiskar och simone 10


haha vi fiskade med det har och det ater vi i skolan!



Simone fiskade upp en fisk jag skrek JAG HAR OCKSA! och sa fiskade jag upp den
har! :D

Skriver senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0