I sjukhuset

Hejhej, just nu har jag precis vaknat kl är 6 och sjuksköterskan kom in och gav mig tabbleter. Allt har gått bra det var bara läskigt innan dom sövde mig & när jag vaknade och var helt borta. Snart ska jag träffa läkare som säger hur det gick och efter träffar jag en sjukgymnast. Vid 10-11 kommer jag få åka hem. Rummet jag sover på är jätte fint, man kan nog inte kalla det ett sjukhusrum utan mer som ett hotelrum. Sjuksköterskorna är verkligen jätte snälla och ger mig allt jag behöver och vill ha tex smärtlindrande, byta ispåsar, mat , glass. Nu till frukost har jag beställt rostade mackor med ost skinka och gurka, apelsin juice & bläbärssoppa tror det var allt. Jag har tagit bilder så ni får kanske några senare. Lycka till på Eken Simone & mina Haninge tjejer <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket sjukhus låg du på?

2010-06-30 @ 21:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0