i Thailand

hejsan bloggen!

Just nu sitter jag på mitt hotelrum och vilar lite.

På dagarna badar jag och solar, det är runt 36 grader

varje dag! På kvällarna shoppar vi i staden Saladam.

Det är som ett paradis här, men väldigt svårt att inte bränna sig!

Om några dagar ska vi på utflykter en av dom är till phi phi öarna där

man kan snorkla, och shoppa lite saker. Den andra utflykten blir nog att

simma genom grottor och sedan komma fram till ett paradis med koralsand

där man också kan snorkla.

 

Pussar

 

gott med lunch!

Skönt att läsa ! :)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag är inte ett dugg avundsjuk ..... Hälsa pappa att jag kommer att anmäla oss till sommarserien (matcher på vardagar vecka 17-22). Jag berättar mer när ni kommer hem. Kram kram

2010-03-05 @ 23:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0