läs :)

Mitt avskedsbrev

Kära louise. För det första vill jag säga att jag är den bästa vän jag haft, och att Anna H är helt dum i huvet. Mina sista önskningar är att Malin T och Felicia gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Elsa får ett lyckligt liv tillsammans med Melina. Jag vill säga tack till Anna B för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Kim . Du är verkligen underbar. Mitt liv har bara gått utför sedan Frida häggström tog sitt liv. Snälla Frida skola, sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en sigenare och såg att du kommer röka braj med Hanna och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Sara D som kommer i 130 km/h i en blå Opel.

Ta fram din mobil tryck neråt och släpp, byt ut namnen i berättelsen mot namnen i din telefonlista


Kommentarer
Postat av: saraa

vilket brev:)

2009-04-19 @ 19:25:33
Postat av: Anonym

hahah, palla att du inte skriva frida sparrings?

2009-04-22 @ 17:59:05
Postat av: cornelia

uppdatera meraaaa.

2009-04-23 @ 16:18:16
URL: http://crnelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0