s'

5 saker du vill ha:

1. Bästavän
2. ett par örhängen (a'
3. jeans leggins
4. psp (a)
5. alla twilight böker :)

5 saker du saknar:

1. sportscamp gänget ;d
2. vissa i skolan (:
3. träningarna!
4. os hahaha x)
5. -

5 saker du önskar

1. spela handboll i danmark ;p
2. åka till liseberg
3. kunna spola tillbaka tiden..
4. att sommarlovet var längre (a'
5. att man kan vara 13 för evigt.

5 saker du hatar:
1. Att vakna tidigt på morgonen
2. Falska vänner
3. Att förlora
4. om ett plagg man älskar blir för liten
5. dåliga förlorare.

5 saker du inte visste om mig.

1. Jag är inte kär just nu hahahahah ;d
2. Jag tror att något händer efter döden
3. Jag vill inte bli vuxen
4. När jag var liten så låste jag ut min mamma på balkongen
5. Min morfar är igentligen inte min riktiga , min riktiga e död o va en alkis!
Men min morfar nu har varit min morfar sen jag föddes.

5 saker du har alltid velat göra:
1. åka till liseberg!
2. Hoppa bangejamp (stavas?)
3. Bakåt volt
4. Vara bäst i allt hehe :)
5. shoppa i en hel dag gratis! :D

/ Sandra ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0