..

jag vill ha dej tillbaka bästavän ! säger:
jag läste din blogg att du fanni och ellen åker på sportscamp, räknas inte jag längre?
 varför gillar du inte mej längre..
lollopopz.blogg.se säger:
klart du räknas, men förra året var du inte med oss fast vi var så tajta
& då blir d väl så i år igen?
jag vill ha dej tillbaka bästavän ! säger:
kanske inte så mycket, men vi pratade ju i telefon vi va med varandra varför är det inte så nu? :(
lollopopz.blogg.se säger:
för att jag inte har en telefon? :D
vene, saker händer
folk förändras, man kan ju inte direkt påstå att vi är som vi var förra terminen
jag vill ha dej tillbaka bästavän ! säger:
nej, men vår vänskap behövde väl inte förändras

SAKNAR DEJ OTROLIGT MYCKET JAG MED!


Kommentarer
Postat av: d

fett synd "/

2009-06-06 @ 22:34:09
URL: http://iamdaniela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0