kontakter !

Har du pussat nummer 2?
amanda j neej!

Vad har du för relation med nummer 20? 
Hanna går i min klass!

När ska du träffa nummer 30?
 
louise träffar jag på träningen imorgon!

Är nummer 18 söt?

Frida sparring är ett sötobarn!

Vad var ditt första intryck av nummer 13? 
Ester, rolig tror jag (a)

Gillar du nummer 14? 
Farmor ät snäll! (:

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden? 
yees, anna b träffar jag varje träning!

När ska du träffa nummer 25 nästa gång? 
Kimpan träffar jag när skolan börjar igen!

Är du nära vän med nummer 23? 
jasmine, ja!

Har du gått på bio med nummer 4? 
aa, anna h har jag gått på bio med (klassens dag)

Skulle du kunna gå ut med nummer 35? 
haha, inte melina nej!

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
med sara bäck pratar jag handboll och killar ! ;)
 
Skulle du kunna ge nummer 9 en kram
yeees, jag kan krama mitt hus!

Vad har du och nummer 24 för relation? 
krysia och jag är släkt! ;d

Vad skulle du vilja göra med nummer 26? 
lucas ? det vet inte jaag !

Vad är det bästa med nummer 8? 
dawit? haha, att hon är knäpp! hahax)

Brukar du och nummer 16 träffas? 
felicia ja i skolan vaarje daag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0