hah (:

Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
" sheenare sötnos, vad göru? (a) <33 "

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
" går det bra om du ringer mej? <3 "

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
" Hej sandra!  "

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
" godnatt :-* "

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
"gillar du han eller?"

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
" Sandra jag älskar dej bästavänn <33 "

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
" jag älskar dig <3 :D :P "


8. Vad vill du höra mest av allt?
" kan vi göra något om jag kommer "

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
" jag gillar korv ;p"

10. Din romantiska replik?
"  ika maxi puss! "


11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?

" YES, ENTLIGEN! <3 "


Kommentarer
Postat av: danni

heheh :)

2009-05-09 @ 22:00:13
URL: http://iamdaniela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0