svaren på frågorna

Postat av: jojjo
när ska nu till thailad?

svar: 28 Februari 2010 :d

bajsar du då?:)

nej, aldrig?

Postat av: Roban
fin blogg !!!!!!du är duktig och rolig tjej !!!snygg oxå .Jag vill fråga om du har nån kille ?


svar: hah, tack! Nej jag har ingen kille just nu.

Postat av: daniela racetovic
åker till spanien idag, kmr skana dej bebo, sköt om dej :) <333333333333333


svar: kommer sakna dej  också! <333

Postat av: jossan
gillar du ditt liv?


svar: Kan inte klaga, jag har allt jag behöver

Postat av: sabina
vad gillar du mest med dig själv ????

svar: Det var en svår fråga, men jag tror det är att jag är envis på ett bra sätt.
Liksom jag ska inte sluta plugga glosorna tills jag kan alla.

Postat av: emma.
har du strulat?

svar: jo visst, nån gång..


hoppas ni är nöjda med svaren!
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0