operation

Gissa vad?
Vi gick till läkaren som sa att jag inte var
färdig växt så då tillhörde jag Astrids Lingrens sjukhus..
Och vänte tiderna kan vara upp till ett halvår eller mer!
Så mamma tjatade o tjatade och till slut skickade Björn ( riktig bra läkare)
ett sms till ett sjukhus som typ heter Sofia hemmet och senare ringde
han mamma och sa att hon var skyldig honom en wisky för att jag ska ha operation
om en vecka och två dar alltså på torsdag nästa vecka! :)
Tacktack, Thomas som fixa in mig på det sjukhuset som jag var på idag
och tack Björn!



Ser ni att där pilarna pekar finns det som en spricka som
går genom knät? Om dom inte är stängda är man inte färdig växt ,
så hos vuxna är sprickorna stängda. Förresten är det mitt fina knä xd

pussar







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0