svar på komentar

KOMMENTARER
Postat av:

Kan du inte skriva i ett inlägg varför du opererade dig?

2010-06-19 @ 15:12:00
Jo visst kan jag det! :)
Jag gör det nu på en gång. Jag var hos en sjukgymnast som berättade efter att hon
hade känt på mitt knä att hon trodde att korsbandet var skadat (som sitter i knät) efter ett tag
när jag hade träffat massa läkare och gjort magnetröntgen sa dom att mitt främre korsband var av.
Man behöver inte alltid göra en operation om korsbandet är utöjt vill dom inte operera men mitt var ju av.
Man behöver då fortfarande inte operera om man inte vill. man kan leva vanligt, efter ett tag kan man till och med springa och ingen märker att du är skadad. Men om man har stora krav på sitt knä borde man operera för annars är knät ostabilt och man rör sig sämre. Handboll är något jag älskar mest och då har man höga krav på knät så för mig fanns det inget annat alternativ. Hoppas du fick ett bra svar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0