phi phi island

Shena bloggen!
Idag var vi på utflykt på phi phi island!
Det böjade med att vi åkte båt dit sedan fick vi byta båt
till en mindre brun lång. Efter att vi åkt den båten en sund fick
vi snorkla ! Sedan åkte vi till en strand med vacker koralsand och fint
vatten. Efter det åkte vi till Monkey iskand, här fanns det riktiga apor
som lever i det vilda, och dom fanns på stranden!! Så jag matade dom med
en bannan. Det här var ganska läskigt.. Vår typ reseledare tog tag i mig vid hälen
så jag blev jätte rädd och trodde det var en apa men när jag vände mig om för att kolla
om det var en apa så kom det en riktig apa och grep tag i min häl! Hahaha, skit läskigt :d
pussar

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tycker mycket om det du skrivit! Spännande att se lite fina grejer och inte bara det vanliga sakerna som man kan läsa om typ alltid. ;)

2010-09-23 @ 11:00:58
URL: http://royalorchidholidays.se/hotell/krabi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0