skämt

En kvinna stod framför sovrumsspegeln. Hon var inte glad åt vad
hon såg och sade till sin make:
"Jag känner mig förfärlig. Jag ser gammal, fet och ful ut.Jag skulle
verkligen behöva en komplimang från dig..."
Svaret blev: "Du har perfekt syn."

Två blondiner satt en kväll på en parkbänk, så sa den ena: 
- Undrar vad som är längst, till månen eller till Malmö.
Då sa den andra: 
- Men hallå, ser du Malmö härifrån eller

Vad gjorde blondinen som fick tvillingar?
-Gick ut och letade efter den andra pappan

Köerna är långa och det är svårt att hålla humöret uppe. Familjen sitter och har långtråkigt på väg ut till campingplatsen efter att ha tillbringat en lång dag i Stockholm när lille Per frågar pappa:
- Pappa, måste man tänka när man kör bil?
Pappa tålmodigt:
- Javisst, min lille vän, det måste man!
Lille Per:
- Är det därför du kör så långsamt?

Under en fotbollsmatch:
- Domarn! Var är din hund?
- Hund? Jag har ingen hund.
- Det borde alla blinda män ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0