aj..

Hellu!
Träningen var riktigt jobbig första timmen. Först sprang vi i backar och
när vi var klara med det (och var väldigt trötta) sprang vi intervaller i sand. Vi skulle
springa allt vi hade i 15sekunder och göra snabba vändningar, sedan fick vi vila i 15sekunder för att sedan
springa igen o igen o igen.. haha :)
När vi var klara så spelade vi lite beach volleyboll! Det var kul, men nån gång i slutet av matchen som vi spelade så kastade jag mig och råka ramla på en sten så att jag fick värsta såret -.-
typiskt mig..

Kommentarer
Postat av: emma

Asså Sandraaa!! Lägg av med det där din lilla skit! ;)<3

2011-07-19 @ 10:52:33
URL: http://emmasandquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0